jobb

Jag började ett nytt jobb idag, jag fick även ett eget rum. Har anställningen fram till 11 februari, men med lite tur kanske det blir längre. Jag gör främst affischer och bordspratare, lär nog kanske bli någonting annat också.

Inte nog med det har jag även fått extrajobb som publikvärd på teartern. Jag har jobbat en kväll och det var kul. Blir nog inte så mkt mer i år dock men får nog en del timmar till våren igen.

kämpar på med engelskan också för att kunna söka till universitetet. Jag kommer inte in på mina betyg så jag måste även skriva bra på högskoleprovet för att komma in. Om jag inte kommer in nu hösten 2014 så satsar jag på att försöka komma in 2015 ist. Min plan är att gå Grafisk Design på Mittuniversitet här i Sundsvall. Jag har även en tanke på att gå andra året på KOMS Sundsvalls Konstskola om jag inte kommer in på Grafisk Design. Vi får se hur allt blir. Ska försöka leva i nu, kämpa på med de två jobb jag faktiskt har, få ett betyg i engelska 6 och därimellan även ge lite tid till konsten. Allting löser sig, det gör det alltid :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0