hemsida?

Jag har fått frågan om jag har någon hemsida eller om jag hade tänkt skaffa någon ganska många gånger nu. Men det har jag ju inte. Frågan är om jag kanske faktiskt skulle ta och fixa det? Vad tycker ni?

Jag har dock ingen aning om hur man gör, vad det kostar osv. Så om någon vet mer än mig så får ni gärna komma med tips och förslag och skulle tacksamt ta emot hjälp.

Jag har ju tänkt att det räcker med min blogg, men det kanske inte gör det längre. får en del småprojekt, förfrågningar om utställningar och random människor som jag inte känner som frågar om jag säljer, vad jag säljer och vart dom kan se det var och varannan dag. Så det kanske vore på tiden att göra någonting åt saken?

Jag tror att folk uppskattar det jag gör mer än vad jag vågat tro, jag kanske ska vakna och anstränga mig lite. heh.

Kom gärna med tips och förslag!

 
updat.

Jag försökte mig på någonting enkelt, men jag vet inte om det riktigt blev som jag tänkt mig.
adelelofqvist.portfoliobox.net

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag köpte ett domännamn på one.com. Kostar cirkus 400 kronor om året. Men det är att rekommendera att ha hjälp av någon som har ett bra program att göra hemsidor med, men det behöver inte vara så svårt! Du kan gå in och kolla på min hemsida www.fridart.se hur jag gjort :) Lycka till!

2012-10-18 @ 11:49:14
URL: http://blogg.fridart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0