nyckel, larmkod & affischer

Idag fick jag affischer + nyckel & larmkod till Galleri Granen så jag har cyklat runt på stan och satt upp affischer, även lämnat på vissa ställen bland annat på moyo. Dom tyckte nog om affischen eftersom de sa att jag även fick sätta upp mina tavlor där om jag ville för att det passade in i deras butik, asum! -dagens ros

Svängde sedan in på Granen en snabbis för att sätta en affisch på insidan av dörren + i gatuprataren men självklart fummlade jag med larmet (tröga knappar) så larmet gick! ...jag fick ringa till securitas och skämmas :( fast det löste sig. hur klantig får man vara? - dagens ris


På moyo, palt och t-shirt store (några av de ställen som tog emot affischer) verkade de alla tycka att utställningen verkade intressant och tackade för inbjudan om att de var välkommna på vernissage på lördag när jag sa det! Det såg till och med ut som att dom funderade på att ev. dyka upp! Det kändes ganska bra.

Lämnade en affisch på Kaisa-Marjas också, hon skulle komma sa hon! Hon såg affischen som lite reklam för sig själv eftersom jag ska ställa ut där i augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0