olja

Jag har återupptagit penseln och oljefärgerna och försöker göra någonting av denna tavla som stått i flera månader. Jag vet inte om jag direkt lagt upp några bilder på den tidigare, isf är det ett bra tag sen! Hur som helst så tycker jag inte riktigt om den, men jag tänkte ge den en chans innan jag ger upp helt (vilket jag trodde att jag redan gjort...) Den är väl egentligen upp och ner nu, jag vet inte. Kanske fortsätter på den åt det här hållet, en vän till mig sa att den gjorde sig bättre så och då fick jag en del inspiration och jag har en del utrymme upptill som jag kan göra någonting flummigt på. Just nu håller jag på med der röda nertill, tar tid men det går väl an. uppdaterar med bättre bilder när jag kommit längre. Detta är bara en halvkass mobilbild. på återseende!


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Så nice! Blir som en sådan där synvillegrej såhär -Läpparna blir till halvslutna ögon och ögat en mun! :)

2011-10-02 @ 19:24:44
Postat av: Anna

Försökte vända på mobilen för att minnas hur den såg ut åt andra hållet. Det kan man inte höra med en mobil märkte jag, då bilden snurrade lika mycket som jag snurrade på mobilen :P men satsa på det där hållet och se vad som händer=)

2011-10-02 @ 20:15:32
URL: http://banna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0