till Emily

Emily Hedlund blev förtjust i min teckning "use your fourth eye" men ville gärna ha den lite större och i rött, så jag fixade det! originalet är ritat i en bok som är i A4. Denna teckning är ritat på ett A3ark ist! Jag försökte göra bilden så lik som möjligt men man ser självklart skillnader, men jag hoppas att hon godkänner den! Jag känner dock själv att det är lite tomt nertill, men väntar med att göra någonting där tills jag pratat med henne så hon kan vara med och avgöra om någonting mer ska göras där och i så fall vad.

Det är kul att folk faktiskt gillar det jag gör, och vill köpa mina saker! Även om jag är relativt billig så rullar det ju in lite pengar! Vilket är bra med tanke på hur fattig jag faktiskt är. Är för tillfället mobil-lös nu också då min iPhone gick sönder rejält. har fortfarande över 3000 att betala på den, känns sjukt tärt faktiskt. Så pengar tackar jag inte nej till!






Jag har även gjort denna bild idag: 



Jag blev inspirerad av en bild som Sara Skogsberg (http://hjaerteress.blogg.se/) nyligen har gjort, så jag ville härma henne lite. Jag gillar inte mitt resultat dock, gubbarna blev för många, för tjocka och för skeva, så jag ska ge mig på det och ge idén ett nytt försök snart igen! Jag uppdaterar med bilder på det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0