ritat lite

Jag har fått för mig att kanske satsa på att bli tatuerare... Jag vet inte om det är en bra eller en dålig ide. hah! hur som helst så har jag börjat rita och skissa mer random för att så småningom försöka skapa något typ av portfolio. Inte för att jag hade tänkt ha med någon av dessa bilder där för jag tänkte ha lite mer "typiska" tatuerings-skisser i den. Tänkte bara visa ändå för skoj skull. 




random gubbar:




första gången jag försökt mig på att rita rosor:




Jag känner mig ganska oinspirerad och kass om jag ska vara ärlig. Jag har mest ritat för att jag känner att jag måste för att lära mig och bli bättre. Min plan är att kolla på andras skisser och tatueringar på internet och försöka härma, det kan ju bara bli bättre!

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag vill ha en Tussros på min axeeel :D:D:D

2011-01-02 @ 17:37:47
URL: http://thespaceinbetween.blogg.se/
Postat av: adele

haha, vaaa? en sån här ros? jag tycker inte att dem blev så himla bra X)

2011-01-02 @ 19:19:30
Postat av: moss

Om du ska tatuera tycker jag verkligen inte att du ska börja göra en massa klassiska motiv.

Håll dig till det du kör på och som gör dina bilder så speciella! Mycket bättre med en tatuera med sin egen stil ju. Går ju faktiskt att bara tatuera speciellt utvalda motiv osv. Det bestämmer man ju själv.

2011-01-09 @ 16:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0