förra veckan

Förra veckan fick vi en ny teckningslärare som vi än så länge har haft i två dagar, vi ska ha honom 2 dagar till. Han är duktig, men sjukt noga och han vill helst att man ska sitta med linjal och mäta millimetrar
för att det ska bli exakt lika dant (vilket är omöjligt för mig hur länge jag än håller på, iaf än så länge)..
Förra veckan fick vi en ny teckningslärare som vi än så länge har haft i två dagar, vi ska ha honom
2 dagar till. Han är duktig, men sjukt noga och han vill helst att man ska sitta med linjal och mäta millimetrar för att det ska bli exakt lika dant (vilket är omöjligt för mig hur länge jag än håller på,
iaf än så länge).. 





Uppdaterar med denna bild som jag satt med första dagen vi hade honom, det är inte resultatet av vad jag gjorde, det är skuggor och så på dem med, men jag blev så sjukt missnöjd och fick sitta och göra om allting hela tiden, och till slut kom han och ritade typ allting till mig, utom ett streck i pannan som jag gjorde själv, ändå blev det helt fel när det var klart för att jag lyckades klanta till det igen! .. hah! aja, det var/är ändå kul och det kändes som jag lärde mig någonting, allting handlade väl egentligen om att träna ögat och inte att få fram ett mästerverk på en gång.

Jag vet att jag har blivit sämre på att uppdatera igen, men jag ska bättra mig! Jag ska försöka knäppa mer bilder på det jag gör men framför allt försöka prestera bättre så jag inte behöver skämmas över att uppdatera och visa vad jag gör. (som jag gör lite över den här bilden, hah). 




Hur som helst så har jag gjort om designen på bloggen också som ni kanske ser! tyckte att det var dax. Lite väl mycket mönster kanske, men jag gillar det ändå på något sätt, vi får se hur länge jag står ut!

Jag helt inflyttat på Trädgårdsgatan nu också. Jag ska försöka ta lite bilder på lägenheten någon dag så ni får se hur vi har det, och på det nya sovrummet som vi har målat och satt upp en fondvägg i! Vi har så gott som ställt i ordning allt också förutom några tavlor och hyllor som ska upp på väggarna. Så för er som vill komma och hälsa på någonting är varmt välkomna! 

hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0