akvarell & tusch



När jag var på  birsta  idag  så införskaffade jag mig bland annat en ny almanacka!
När jag kom hem  därifrån  målade  jag lite på en ny  fram och baksida  till den, det
var nämnligen plastfickor fram & bak så man kunde lägga i vad  man  ville :)  Sista
bilden av  dessa  sitter  på  baksidan,  den  i  mitten  fick  Mangnus  för  han gillade
den bra  mycket mer än  vad  jag gjorde själv, hah! och bilden är  nedan  är  fram :)


Vi får se hur länge de stannar innan
jag tröttnar och byter, hah!

~


Jag köpte även den här boken idag, nu ska jag minsann bli bättre på att teckna.

~

När jag stod ute på altan för att knäppa dessa kort sprang jag på
en trasig fjäril :o Det är säkert Boromir som har varit i farten igen.



Btw  så  är  jag  en  sjuk  tjej idag,  snorig och jävlig.. der  rinner,  kliar
och svider i näsan, svider också i  halsen  och  jag  har  ont  i  öronen.
nyser, hosar och svättas. knarkar alvedon och  te...  klockan  är  7  nu
men  jag  har  inte  direkt  ätit någonting  idag.  borde  laga  middag or
some!  jag  är  rätt  kass på att ta hand om mig själv.. Vet inte hur det
ska  gå  när  morsan är  i  Stockholm  en  vecka!  hah, Det kommer typ
inte  gå   alls!  HAHA,  jodå...  euhm, tur  att  hon  inte  är  hemma,   då
slipper hon åka på samma skit som jag, bara det inte är svininfluensa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0