gubbar och baggar

Jag har faktiskt målat en del på sista tiden. Inte överdrivet mycket, men lite! Jag har bland annat börja måla på en ny stor tavla (Bör tilläggas att jag fick en del seperationsångest då jag sålde min förra stora). Det ska även dit ett öra och en massa mönster/prickar i vanlig ordning;    

   

Två små skalbaggar på mindre dukar blev det ikväll då jag satt och kollade på film, (tro det eller ej, men nya evil dead filmen inspirerade till dem). Mamma sa till mig här om dagen att hon tyckte att jag skulle göra mer insekter. Lika bra att lyssna på morsan :)
           

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sjukt fina :) Skalbaggarna hade lätt fått hänga på en vägg hemma hos mig.

2013-09-17 @ 16:51:56
URL: http://drivelmania.wordpress.com
Postat av: Anonym

Gubbarna har jag sett IRL, och dom blir säkert bra när dom blir klara. Baggarna har jag inte sett annat än här på bloggen.Och dom är helt underbara!!!!/Mamman

2013-09-17 @ 17:16:10
Postat av: Petra

Gillar baggarna skapt! Bra jobbat!

2013-09-22 @ 20:05:41
URL: http://petrasfotovarld.blogspot.com
Postat av: Bäx

Hej!
Du jag är så nyfiken på vad det är för färger du målar med! Och speciellt den vita!
Riktigt avis på det du gör, svinhäftigt! Och vilket TÅLAMOD! Det är en sån' fin stil med prickarna! ... Synd att man inte har svordomar nog till det själv ;-)!

2013-10-02 @ 18:31:59
URL: http://www.baxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0