åh


Ja
Jag vet
Jag har varit sämst på att uppdatera, men jag har inte skapat så mkt heller på senaste.
Jag är dock delaktig i ett projekt med Christian Beijer & Magnus Hellberg.
Jag har också blivit tillfrågad att ställa ut på Unga Magasinet.
Jag har alltså saker på gång snart!
Jag har också skrivit en del låtar, jag som inte ens kan sånt.

Jag återkommer så fort jag har någonting nytt att visa, vill inte svika er som väntar!
Snart!


--------
updat.
 
Jag har iof lite strunt jag kan visa kom jag på, så här får ni medan ni väntar på någonting vettigare.

kladdade lite i solen en dag;


bakade cupcakes till mitt verklissage på Kaisa-Marja i aug;


utställning på Kaisa-Marja;



Lyckats i mitt trädgårdsland;


Hjälpt syrran att måla & tapetsera i hennes sovrum;



Just nu har jag Praktik i köket på Oscar, fast idag var det lite för lugnt;









 

Kommentarer
Postat av: Petra

Wow vad spännande med projektet! Grattis till fin skörd;) Kram

2012-09-17 @ 18:33:25
URL: http://petrasfotovarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0