vegetarisk kost

När jag va och storhandlade mat igår fick jag för mig att jag bara skulle köpa hem veg-mat, så det blir bara vegetarisk kost hemma denna månad (eller längre). Har ätit så mkt kött den senaste tiden (på praktiken - Allstar) så pass att det känns jobbigt. Vanligtvis brukar min kost bestå av 50/50 ~ svårt att vara vegetarian på heltid då man går en kockutbildning och i det mesta man lär sig och ska kunna är det kött inblandat, annars hade jag nog varit det för längesen. Men att äta kött mer sällan fungerar ju också såklart! bättre än att äta kött varje dag. kött kött kött. blir äcklad av tanken, av alla kycklingvingar och ribs som jag ser och har sett varje dag de senaste veckorna.





smörstekta champinjner med flingsalt, kanske hur gott som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0