mönsterkladd på café

En av min och louise favoritsysselsättningar är att göra mönster och tecnkingar tillsammans under en fika på stan. Vi skickar bilder emellan varandra efter att vi ritat lite var. Vi har gjort en del bilder nu senaste veckan. Vi har alltid med oss block och tuschpennor numera när vi ses.

Lullis





Här är några av miderna ur mitt block, finns fler i lullis block.






Blir väl inte fullt lika bra alla gånger, men det är ändå en underbar sysselsättning tycker jag!


randomkladd jag gjorde igår hemma hos henne när hon bjöd på middag:




Kommentarer
Postat av: Mariea

Är den till salu och för hur mycket isåfall???

2012-01-26 @ 01:38:34
Postat av: Adele

Vilken då tänkte du?

alla dessa bilder är väldigt små (A6) Så jag vet inte om det är så mycket att köpa så att säga.

2012-01-26 @ 11:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0