konstutställningar på gång

Jag ska få ställa ut min konst både i maj och i augusti!

I maj kommer jag ställa ut på Galleri Granen mellan 5-17 maj (vernissage lördag 5e, återkommer med mer information) och i augusti hos Kaisa-Marja (hela månaden) där jag hade praktik för några månader sen!

som jag skrev på facebook ang. utställningen på Galleri Granen:

"utställningen jag har i maj kommer äga rum på galleri granen i sundsvall 5-17maj ish. vernissage lördag 5 maj! jag hoppas att ni tycker att det är lika roligt som mig och att ni ger mig erat stöd genom att komma dit! var tydligen någon jag inte vet vem det är (tror jag) som hade tipsat om mig. blir sjukt glad över att det jag gör uppskattas!"

Jag är sjukt glad att jag får chansen att ställa ut, och att folk faktiskt tycker om det jag gör! Det värmer verkligen!


Kommentarer
Postat av: ellinor

fan vad kul! :)

2012-02-17 @ 01:58:27
URL: http://writeitonyourarm.blogg.se/
Postat av: Petra

Härligt det ser jag fram emot;)

2012-02-19 @ 08:51:40
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0