knappar och spets

Någon ville se en bild på min dator pga att den är full i klistermärken, så här är den!



Ganska barnsligt jag vet, men det är jag ju ändå på så många andra sätt redan. till exempel pga att jag har sytt en stor krokodil till mig själv. Tog en bild på honom idag när han ligger i soffan, man får kanske en lite bättre uppfattning om hur står han är då tänkte jag.


När jag var på stan idag köpte jag med mig en bit spets hem som jag tänkte ha som tänder och klor på honom och två oranga knappar som jag tänkte ha som ögon. Lägger upp en ny bild på kroko när han e klar!




 

Ikväll blir det pysselkväll med favoritLouise! Vi tänkte käka tillsammans med, hoppas hon kommer snart för jag är hungrig. Här kan ni få en vriden och överexponerad bild på mig med, bara för att jag är barnslig

 



Kommentarer
Postat av: Rebecca - [fotoblogg]

Hihi! Åh va roligt att se! blir inspererad sjukt häftigt att ha klistermärken på datorn! Tack så mycket för inlägget :)

2012-04-13 @ 21:11:39
URL: http://rebeccawahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0