gjort om lite

Det var ett tag sen vi hade pysselkväll nu, jag börjar få lite abstinens. woaah! Tyget bakom tvn är utbytt iaf. Det känns bättre med det här gröna lite mer neutrala än det blå/oranga som var skrikit och tog över lite väl mkt även om det också var snyggt. Känns kul och kreativt att kunna byta ut det så lätt. får väl byta igen när jag tröttnar nästa gång.

Jag har även möblerat om lite. Ställt bänken jag hade tvn på tidigare som soffbord och sedan tippat bokhyllan och ställt tvn på den ist. Jag tycker att det blev bra. Egentligen ville jag möblera om helt i vardagsrummet, men med tanke på uttag i väggarna, dörrar och fönster så går det inte göra så mkt. typiskt.

före:

efter:




Lullis har även hjälpt mig att klä in min f.d banankartong som jag har alla kattleksaker i. Och eftersom det blev tyg över efter väggen så tog vi samma. Så nu är banankartongen något snyggare och behöver inte stå undangömd som tidigare. Vi passade även på att göra hålet upptill lite mindre och skar även upp ett till hål från sidan och la en kudde i botten som vi också klädde i samma tyg. fjantiga vi är som anstränger oss så mkt på en gammal kartong till katterna men dom verkar gilla den så det var värt det!


Kommentarer
Postat av: Rebecca - [fotoblogg]

åh din dator är full med klistermärken! ÅH! Snälla snälla lägg upp en bild på din dator! Skulle vara så himla roligt :)

2012-04-11 @ 18:07:38
URL: http://rebeccawahl.blogg.se/
Postat av: Linn

Blev helt sjukt fräsht :)

2012-04-12 @ 13:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0