en vecka kvar till vernissage

Idag är det precis en vecka kvar till vernissage! Jag börjar bli klar allt mer och mer men har haft någon svårt att handtera stressen som har ramlat över mig på sista tiden. Kroppen sa till och med ifrån här om kvällen och jag fick nåt minibreakdown men det är bättre nu!

Jag har precis ramat in 3 till bilder, bland annat den här under. Kommer ni nästa lördag får ni se hela bilden! Det är nog en av mina favoriter och även en av dem som jag har lagt ner mest tid på. 

Det verkar som att min utställning kommer bli förlängd en vecka! på grund av att hon som skulle ställa ut efter mig har ställt in. Så nu tycker jag minsann att alla jag känner ska försöka komma in någonting med tanke på hur länge tavlorna ändå kommer att hänga!


Kommentarer
Postat av: ettlitenfanellernått

Kan du komma ut med tider och plats till venissagen? Skulle verkligen vilja komma!

2012-04-29 @ 08:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0