till Ceye


Idag köpte jag ett halsband till Ceylon. Det gjorde jag mest för att han här om dagen kom hem med ett rosa halsband med ett random nummer till nån tjej några gator bort. Jag blev först lite arg, för det kändes som hon försökte sno min katt... Jag smsade och frågade varför min katt hade ett halsband med hennes nummer på sig... Jag fick som svar att han ofta är hemma hos dem, och att hon var rädd att han var hemlös och att om ingen hörde av sig så skulle hon skjutsa iväg honom till ett katthem, så hon ville väl bara väl egentligen... Hur som helst så har jag svårt att tänka mig att det är just Ceylon som hänger hos henne ofta, för både jag och morsan har uppfattningen om att han för det mesta bara ligger hemma i min säng och sover.. Det känns nästan som att det måste finnas någon liknande katt i området med! Jaja, hur som helst så köpte jag ett halsband och en bricka till min gosnos idag så att han inte springer bort eller blir bortförd! Brickan var dyrare än själva halsbandet, men jag kände att jag ville kosta på honom <3 crazycatlady, det är jag det...



Jag var även ut en sväng och letade efter nya tuschpennor, för jag behöver det för att kunna vara kreativ då mina är slut! Jag tänkte köpa ett par stycken från grått till svart i olika nyanser, har lite idéer. i will be back, snart!

Kommentarer
Postat av: Petra

Låter spännande;) ska bli kul att se...vad du skapar;) Kram

2011-09-07 @ 11:41:30
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0