Nu flyttar jag igen

Idag har jag packat det lilla jag hade att packa hos morsan för att sedan flytta in till stan igen.
Det  mesta  ligger  redan  i  lådor  eftersom  jag bara bott hemma tillfälligt i drygt 2 månader...


Jag var på lägenhetsvisning igår på västra långgatan i Sundsvall. Det var en 2a, källarlägenhet (10-15 min gångavstånd till centrum/stenstan). Den var dock inte städad än men jag sa att jag kunde ta på mig det själv! Det gjorde nog det hela mycket positivt för min del, Han Per lät nästan överraskad när jag sa det! Det hade varit andra och kollat på den innan mig (hur många vet jag inte riktigt) men det fanns fler som sa att de ville ha den, men han verkade gilla mig för det var jag som fick den! asum.

Jag ska träffa honom idag igen för att skriva kontrakt, och får förmodligen nyckeln med! Så inom en vecka så är jag och Ceylon stadsbor igen! Jag ska bara städa ur den ordentligt först innan jag kör dit mina saker! Det känns skönt att få en egen lya igen där jag bara behöver ta hänsyn till mig själv, och katten då såklart. Min borg och viloplats där jag kan slappna av, måla och springa omkring naken om jag känner för det.

Ni får gärna komma och hälsa på mig när jag fått i ordning, det är rätt stor så om någon behöver slagga över någon gång finns det nog möjlighet för det med! Ring mäh om ni varth på krogen å inte kommeh hem bah! Eller så kan ni bara komma över på en kaffe, det funkar också!

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag kommer;) härligt tjej så glad för din skull;) Kram

2011-09-13 @ 14:41:57
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0