jag ska bygga en soffa

Ikväll har Anna och Alve varit över och tänkt soffa med mig. Tur att man känner människor som kan tänka smart och räkna matte. Jag hängde knappt med men förstod till slut! Det var mest Anna som satt och klurade och räknade och kladda ner allt på papper till mig, så nu är det bara och skaffa virke för att sedan bygga ihop skiten!





Det kommer nog bli rätt nice! Och den kommer vara tillräcklig stor för att folk kan sova på den!

Sanna har erbjudit sig att hjälpa mig med att sy till fodral till dynorna. Ska försöka få tag på några bra dynor/madrasser att skära till och skaffa något nice tyg att klä in dem med! och som ryggstöd ska jag bara ha en drös med kuddar!






Jesper har ritat av mig! Jag visste inte om det men blev glad
när jag såg bilden som han lagt upp på bilddagboken/dayviews.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0