Blue Foundation, Catch & Nag Champa

En regning dag som denna tyckte jag att det var dax att plocka fram blocket, en pensel och kinatusch, så det var precis vad jag gjorde! Jag skapade denna bild på frihand med flytande tusch och pensel halvliggande/sittande i min säng på ca 2 timmar, och för att komma i rätt stämning så tände jag en nag champa rökelse, startade blue foundation & la in en snus.

btw. så har jag kommit på mig själv att jag snusar mer nu än tidigare, snusen tar slut så fortare och när den jag har under läppen tappat smak tar jag en ny... Jag trodde aldrig att jag skulle bli beroende men jag är rädd för att jag är det tyvärr. Sjukt dumt av mig att börja snusa vid 21 års ålder... Fast som min syster brukar säga "jag snusar för att jag inte får hångla" Så jag säger väl så jag med.

- Jag snusar för att jag inte får hångla.

Jag har tyvärr inte hunnit köpa nya tuschpennor än, för jag har inte haft vägarna förbi stan ännu. Men jag åker nog kanske in imorgon! Så jag fixar det då! Tills vidare fortsätter jag med flytande och pensel.






Kommentarer
Postat av: Petra

Grymt snyggt! Bra jobbat,,,du har verkligen hittat stilen nu;) Pözz

2011-09-07 @ 15:21:46
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: staffan

Hej! Jag gillar din konst jättemycket.

Påminner om Hans Arnold, en favorit!

Kolla gärna in min konstblogg. Behöver åsikter

http://gipsmannen.blogg.se/



MVH



gipsmannen

2011-09-12 @ 21:22:03
URL: http://gipsmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0