krona och katt

Nu börjar leksakskristallkronan ta sig! Dock har jag bara en dag kvar av min praktik hos Kaisa så vi får se om jag hinner göra den klar eller om det blir hog som får göra det sista! Men jag få försöka ligga i imorgon för att få den klar helt enkel!

Här får ni två bilder på hur den ser ut nu ungefär. Det är ganska rörigt runt omkring dock och dessutom är bilderna lite suddiga.. men iaf! typ.






GOOOS! Ceylon ligger ofta såhär. Han är underbar, gosig, busig, charmig och nykastrerad.



Det flyttar snart hem en till liten katt till oss, och Stina (mitt ex katt som jag varit kattvakt åt på obestämd tid) ska snart flytta igen, inte hem till mitt ex utan hem till en kille som heter Conny. Men den lilla katten som kommer hit är en hona (tror dom) som är långhårig och grå! Hon kommer nog i helgen eller i början på nästa vecka! jag längtar så! Ni ska få bilder på henne då : ) Just nu funderar jag på namn.. Jag har mest tänkt på Midna men det är lite svårt att säga. Blir kanske Midde isf. Eller så blir det någonting helt annat. Vi får se när hon kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0