kökssoffa

Idag svängde jag och Louise in på ett loppis och jag blev kär i denna soffa (500:-) Jag trodde jag såg fel på prislappen först för det kändes så billigt men det stämde! Dock så har jag i princip inte alls några pengar denna månad då jag inte har fått allt och kanske inte heller får allt som jag ska få... Så om jag har otur har jag bara 500:- kvar nu att leva på hela december (idag är det 28 november), eller om jag har tur så får jag pengar i mitten på december... Hur som helst så kunde jag inte lämna soffan när jag såg den, jag blev helt enkelt kär och jag kände att det var värt att vara fattig ett tag för att ha den i min ägo. Jag får helt enkelt leva på hoppet om att det ramlar in pengar snart!





Jag och Louise ska inviga min nya soffa och mitt nya fina kök idag med lussekatter & glögg!


Kommentarer
Postat av: ottilia

Oj vilket fynd! Verkligen jättefin :D

Och förstår din prioritering, skulle gjort samma ;)

2011-11-28 @ 15:45:03
Postat av: Josefine

Jättefin :D

2011-11-28 @ 15:47:54
Postat av: Bävern

Kung soffa ju :D

2011-11-28 @ 20:24:48
Postat av: Petra

Jag förstår precis varför du inte kunde lämna den,) Grattis till mysig soffa tjej;) Kram

2011-11-29 @ 13:39:51
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0