Dumle-Cupcakes

Det blev 6 st riktigt stora och fina Dumle-Cupcakes,
med chokladfrosting toppat med silverkulor och hjärtan.





mina Cupcakes är klara, men jag fortsätter med att tvätta, diska och städa. Jag har flyttat in sängen i vardagsrummet med ist för kuddarna jag har haft på golvet framför tvn, kände att det började bli jobbigt då jag inte har haft någon soffa sen jag flyttade in. Så nu står sovrummet i princip tomt. Jag funderar på att flytta in mitt skrivbord och staffli där ist och ha det som någon typ av ateljé. Skulle ju funka eftersom jag ändå bor ensam.

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad du är duktig tjej;) jättefina cupcakes,,,,och jag tycker absolut att du ska göra sovrumsdelen till en ateljé;) Kram// ses imorgon kanske,)

2011-11-01 @ 17:57:24
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0