ställa ut i augusti

Det verkar som att jag ska få ställa ut konst genom ungkultur i samband med PSTEREO festival i Norge nu i Augusti! Verkar sjukt spännande, men jag har ingen aning om vad jag ska ha med osv! Jag har inte så mkt mer information om det än heller, men uppdaterar med det så fort jag vet! 

Till någonting helt annat, 2 nya händelser från idag: Ny hårfärg och ny upptäckt av artist Pernilla Andersson! (Dregens flickvän) Jag såg/hörde henne för första ggn idag på nyhetsmorgon, men tydligen va hon med i melodifestivalen också ...(noll koll har jag) Men nu är jag medveten av att hon existerar iaf och jag gillar henne!



Pernilla Andersson – Colours

Kommentarer
Postat av: aniii

dregens FRU tillochmed . hatar henne </3

2011-05-27 @ 23:03:22
Postat av: Adele

HAH! Du hatar henne bara för att du vill ha Dregen <3

2011-05-28 @ 12:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0