Fat Freddys Drop

Jag kan inte påstå att jag har blivit så himla mycket bättre på att teckna i min "minst en bild om dagen"-bok. Igårkväll satt jag dock och pilla lite mer på denna bild som jag gjorde senast. Så här blev det: 



Jag ska ev. vara med på en utställning i Trondheim i augusti, inte helt 100% än men det skulle vara ganska kul om det blev av! Det är en tjej som frågade mig om jag var intresserad, och jag svarade självklart att jag var det! Hon ska visa lite bilder på sånt jag har gjort på något möte i början av april och om de kommer fram till att de tycker om det jag gör, och om det passar så får jag vara med! *håller tummarna*  

Jag har en tanke på att måla ett gäng tavlor med akryl på duk i den här stilen som jag tecknat på senaste tiden. måla upp fält med färg och sedan fylla i linjerna med en tjock svart tuschpenna, och om det blir bra (vilket jag tror skulle kunna bli awesome) så ställer jag nog upp med dem på utställningen. Om inte annat så kanske jag säljer dem om någon skulle vara intresserade av att köpa. Återkommer med bilder och så vidare på detta när jag är igång!

För övrigt så kan jag tala om att det här är en otroligt seg dag, jag gör inte så mycket alls. Har försökt knäppa lite kort till fotouppgiften till skolan på Staffan och Anders medan de spelar in (skapar förproduktion- Pale), och det är väl i stort sätt allt. Just nu sitter jag med "minst en bild om dagen"-boken framför mig och lyssnar på Fat Freddys Drop och hoppas på att det ska ramla lite inspiration över mig... 

Jag har även mailat på två lägenheter, jag och Anders har planer på att ev. flytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0