fågelskelett

Idag har jag tecknat ett fågelskelett hela dagen - med en bläckpenna. Så här blev det:








Dagens bild till "mins en bild om dagen"-boken:



Jag har hunnit med att gegga ihop det här idag med, men jag vet inte om jag är klar eller om jag kommer att fortsätta. Förmodligen fortsätta men isf kommer det bli en annan dag, för ikväll är jag och Anders bjuda på middag hemma hos hans pappa. Jag har slarvat med "minst en bild om dagen"de senaste dagarna som ni kanske har märkt... fy! ska försöka skärpa mig igen!



Kommentarer
Postat av: petra

Snyggt! Du är otroligt duktig alltså;) Avis, önskar jag hade ditt tålamod och gåva.Kramar om dig tjej!

2011-03-07 @ 20:30:23
Postat av: adele

Tack så mkt Petra!

Jag fick på facebook av en vän att de har startat en liten syjuntagrupp som träffas kl 19 på torsdagarna på Tant Anci. Jag tänkte om du kanske ville vara med? Sticka, virka, pyssla måla. Sånt som är lätt att ta med sig.

2011-03-08 @ 10:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0