buddhis

för- och efterbild från idag: 



Man ser tydligt att han blivit lite tjockare, på ett bättre sätt! Huvudformen var helt pajas innan men nu ser det helt okey ut! Jag har även blandat i både lite varma och kalla toner för att få bättre djup, men jag har inte riktigt vågat ta i med färgerna, skulle säkert kunna bli både tydligare och bättre om jag fortsätter.. Så jag är väl egentligen inte helt nöjd än, men jag är osäker på om jag kommer orka fortsätta. Vill ha ännu skrapare kontraster osv. egentligen. Men isf måste jag stanna någon eftermiddag och göra det för imorgon börjar vi med en ny målning på skolan. 


Större bild på hur målningen ser ut efter idag: 



Jag gillar den egentligen inte alls. Det är nåt med mina målningar som stör mig och som förmodligen är typiskt mig, men som jag inte alls gillar, Jag kan inte direkt sätta fingret på vad det är men jag ser och känner det i nästan allt jag gör... Eller så är det kankse mycke att jag mest ser allt som jag skulle kunnat göra bättre och inte det som är bra, och därför blir jag arg och less. Hur som helst så lämnar jag min tjockisbuddha några dagar, men men sagt så kanske återgår senare och fixar till lite. time will tell.


Kommentarer
Postat av: Helsing!

Jag tycker iaf att den blev gryyyyymt snygg! :)))

2011-03-30 @ 21:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0