Galleri Vox i sommar!

Precis som i fjol så har jag fått fieriearbete på Galleri Vox i sommar! Det är som ett sommarjobb fast det är Försäkringskassan som betalar ut lönen! I fjol renoverade vi möbler, och galleriet låg fortfarande i lokalen på Sjögatan, iår ska jag arrangera en Konstutställning med unga konstnärer och fotografer och galleriet ligger nu i en ny lokal på Esplanaden! Jag har fått jobb i 8 veckor så jag kommer klara mig ekonomiskt under sommaren iaf! Och jag slutar lagom till att jag ska åka till Trondheim och ställa ut stuff på PSTEREO festival (18-21 Augusti Tors-Sön) Det här skulle absolut kunna bli en asbra sommar som för min del kommer innehålla konst, konst och lite mer konst! 




Jag har ritat mer i min bok, denna gång blev det såhär:






Jag har en fundering på om jag ska ha en "samlingsnamn" på dessa gubbar som jag gör, Vad tror ni om det? Jag har tänkt att de kanske skulle kunna heta Freakoz, men jag vet inte om det kanske är lite väl töntigt... Kom gärna med förslag! Jag hade tänkt mig att de skulle heta någonting som är ganska enkelt att komma ihåg ändå, ifall jag någon gång skulle få för mig att trycka skiten på kläder, för då skulle märket kunna heta detsamma! Vore en idé! Den slog mig idag och jag tycker att den låter ganska bra.



Kommentarer
Postat av: Bella

Om någon vill ha tips på namn eller liknande så blir jag lite smått manisk. Nu har jag suttit en stund och funderat. Och kom på några ideér, dock blir det nog bara ännu värre (desto fler kockar...)



Where all together

Mistari (Swahili för linjer)

Like"a"line

My pals

Adelier

Myosotis (latin för växten förgätmigej)

Osv. osv....

2011-06-02 @ 14:45:43
URL: http://thecrimsonred.blogg.se/
Postat av: Nathalie Evrung

Jag gillade Adelier!

2011-06-02 @ 19:13:55
URL: http://evrung.blogg.se/
Postat av: Adele

Jag Adelier var ganska coolt! :D Haha, låter lite alviskt!

2011-06-02 @ 20:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0