three in tree

Jag sa ju att jag inte skulle visa vad jag ska ställa ut först efter vernissagen men nu är jag så otroligt osäker på om jag verkligen ska ha med denna bild eller inte? Hjälp mig! Jag har i stort sätt inget material till utställningen om jag inte börjar plocka i sånt jag har gjort tidigare... Vilket jag troligtvis måste göra! Det här är den enda som är "ny" men som sagt, tycker ni att jag ska ha med den på utställningen eller inte?


updat.

Nu har jag bestämt mig, och denna bild kommer nog vara med! Jag kom på ett awesome namn tillsammans med Pauline och då kändes det bättre. Three in tree. Och tillsammans med de andra bilderna som jag har pillat ihop så blir det nog superbra! Pauline har varit över med tavlor ikväll också, som hon ska ställa ut! Imorn kommer jag och Linda sitta på Galleri Vox i ett par timmar för att ta emot konst från de som inte redan lämnat/skickat det! Det kommer bli spännande att se allt material tillsammans och börja planera väggarna! Jag tror att UNGA på Galleri Vox kommer bli en superutställning faktiskt och jag tycker verkligen att ni borde komma! Om ni inte kan komma på Vernissagen den 16e så får ni naturligtvis och mer än gärna titta in någonting under de veckor som vi har öppet! (se öppettider på affisch nedan)


Kommentarer
Postat av: petra

Tro på dig själv och följ magkänslan!! Jag tycker att du ska dra på och ta med alla dina fina teckningar. Sätt upp några bilder och frågar de efter fler så har du dem lite vid sidan av;)

2011-07-11 @ 08:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0