Petra har bloggat om UNGA

Här är en bild på mina bilder som jag ställer ut på Galleri Vox, Jag tog bilden från Petras blogg där hon har gjort ett inlägg efter dagens vernissage! (finns en länk till hennes blogginlägg längre ner i detta inlägg!)


Foto: Petra Eriksson

http://kreativakonstigheter.blogg.se/2011/july/vernissage-pa-galleri-vox-unga-konstnarer.html


Vi fick fyra tavlor sålda under vernissagen idag! 2 av mina! Det var många som kom och det verkade som att många verkligen tyckte om utställningen! Många fina kommentarer i gästboken! Tack till er alla som kom, och till er som inte har varit och kikat än så vill jag bara meddela att det inte är försent än! Utställningen håller öppet fram till 5 Augusti, alla vardagar mellan 10.00-16.00!


Kommentarer
Postat av: petra

Jag tycker att man ser ramen så bra från sidan;) Att du har målat den också, där av denna foto vinkeln på bilden;) Kram

2011-07-16 @ 19:51:58
Postat av: adele

Jag förstod det! bra tycker jag!

2011-07-17 @ 12:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0