nya skor

Igår fick jag en massa fina presenter, men min favoritpresent var dessa skor som jag fick av min pojkvän! Jag har varit ute efter ett par nya tygskor i flera veckor och tänkte mig ett pris runt 200:- högst, tills jag fann dessa... Jag kollade på dem, klämde på dem och sen kollade jag på priset, som var lite mer än dubbels så mycket än vad jag egentligen hade tänkt mig, och jag kände att det ville jag inte lägga på ett par tygskor när jag knappt har några pengar till att leva... Trots det så var jag självklart tvungen att testa dom och dom satt lika bra som dom såg ut, TYPISKT! Jag ställde tillbaka dom på hyllan och gick naturligtvis därifrån utan skor, och jag köpte inte några andra heller för jag hittade inga någonstans som kändes lika bra som de här. Jag hade gett upp hoppet, speciellt när min iPhone gick sönder så sa jag till och med "jaha, då blir jag utan skor då..." För det kostade mig en hel del. Tills jag öpnade min födelsedagspresent från baby! Jag har tur, jag får det jag vill ha!




Tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer dom ifrån? :)

2011-07-08 @ 16:28:29
Postat av: Anonym

Dom är från Euroshoe. märke: VAGABOND

2011-07-08 @ 16:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0