FödelsedagsCupcakes

Nu har jag gjort nya cupcakes till imorgon då jag ska ha födelsedagsfika! Det blev 36 st totalt och tre olika sorter, 12 av varje. De bruna är chocklad- & dumlecupcakes, de rosa är jordgubb- & halloncupcakes och de blå är blåbärscupcakes! Jag köpte nytt strössel och nya formar i slutet på förra veckan, vilket resulterade i att dessa blev mycket "barnsligare" till utseendet än de jag gjorde sist. Det känns lite jobbigt men det får gå ändå, dom smakar nog minst lika bra trots det! Jag toppade även dem olika och det hjälper nog till den barnsliga looken, ser lite slarvigt ut (fast jag slarvade inte, utan jag ville bara prova mig fram!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0