cupcakes

Idag var första gången någonsin som jag bakade cupcakes! Jag ville provbaka inför tisdag då jag ska göra många fler och fler varianter när jag fyller år! Dessa får jag nog hjälp med att äta upp ikväll när jag ska ha en liten festlig tillställning för att fira min födelsedag med vänner! De blå är blåbär & citron cupcakes och i de gröna är det chokladgodis och geishagodis i med ett köksbär på toppen! Dom blev ganska fina för att vara första gången för mig! På tisdag ska jag göra med jordgubb också bland annat, ni får bilder på dem senare!




Kommentarer
Postat av: petra

Tjusigt! spara en till mig jag tål inte jordgubbar..Pözz

2011-07-01 @ 18:25:06
Postat av: adele

petra: tål du inte jordgubbar kvinna! Stackare! Jag kommer göra olika varianter på tisdag, så nån kommer du nog kunna äta!

2011-07-01 @ 19:10:01
Postat av: petra

ja det är synd om mig;) Jag har startat en blogg...Kreativakonstigheter, heter den.

2011-07-01 @ 23:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0