light

fotouppgift till skolan, har ingen aning om det är bra eller dåligt för foto har aldrig riktigt varit min grej... 

Temat till dessa bilder var LIGHT och uppgiften var att ta 5 svartvita bilder där jag skulle jobba med ljus + analysera vad min definition av light är. Min tanke bakom mina bilder är light som i "life/livet" då mörker då isf skulle symbolisera "döden" - ja, ni fattar (antar jag). Så förutom ljuset, som var större delen av uppgiften, så använde jag mig av ägg för att symbolisera liv.

btw så känner jag mig oerhört osäker när det kommer till foto, känns som jag är ute på djupt vatten, hah. Vi får se hur det här kommer gå, och vad David (läraren) tycker om bilderna imorn på redovisningen.






Kommentarer
Postat av: petra

Jag gillar bilden med katten och ägget, snyggt!!

2011-01-28 @ 17:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0