målat med akvarell och fyndat på second hand

Vi har börjat med en ny kurs nu i skolan, akvarell. Vi hade det både torsdag och fredag denna vecka.
I fredags målade vi frukt/grönsaker och idag målade vi flaskor. det  är sjukt svårt vill jag lova.





~


Idag har jag även fyndat på röda korset och myrorna


en ny kofta med luva 60:-




Ett par blå tighta cheap monday jeans för 105:-




Krukor jag hade tänkt ha på balkongen och plantera i till våren. 10:- styck: 




En liten sockerskål och en liten mjölkkanna. 5:- styck:




Några elefanter till min "samling" 20-65:- styck:




Alla elefanter som jag har (den stora längs till vänster köpte jag också idag):



Det fanns sjukt många fler elefanter på myrorna att köpa, och jag hade sjuk beslutsångest. Men jag köpte trots allt bara 3 st till slut för dem var ju ändå ganska dyra. hah. Om jag får för mig att köpa fler kanske jag springer förbi där imorn.






Kommentarer
Postat av: petra

Hej TJEJ;) du är super på akvarell!!!:=)

Va kul att du kör på med din samling elefanter;)

Cheap Monday va kanonpris;)

Ljus o kärlek till dig,Mvh Petra

2011-01-28 @ 17:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0