minst en bild om dagen

Idag har jag träffat Linn, vi var först och käkade på Biteline sen gick vi och köpte varsin liten bok med blanka sidor för att teckna i - och vi har lovat oss själva att måla minst en bild om dagen. På det sättet håller man igång hjärnan och man utvecklas sjukt mycket snabbare än om man inte skulle göra det. Jag började självklart med att rita mina typiska gubbar på första sidan, men jag ska variera mig lite! Ska försöka mig på helt andra saker och så vidare, ni kommer få se! Jag fyllde även i baksidan då det jag ritade sken igenom så pass mkt... Hoppas jag lyckas hålla igång med det här och inte kommer av mig. 

btw. haka gärna på ! och om ni gör och lägger upp bilder någonstans så länka hemskt gärna, för jag är nyfiken på att se vad andra gör! (kika in Linns blogg; http://www.headphone.devote.se/, som också kommer köra på det här!) 



Jag köpte även en bok på bokrean. Salvador Dalí, en av mina absolut favoritkonstnärer! 99:- värt!






updat.
jag gjorde en bild till idag i min "minst en bild om dagen"-bok: 



Det verkar mest bli en massa äckligt kladd, ger mig för idag och kommer med ny/nya bilder imorn.

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha den sista blev ju assnygg :) nu vill jag fortsätta på mina för de ser tråkiga ut :) haha

2011-02-23 @ 22:11:39
Postat av: Adele

Tack Linn. hah! fast jag tycker mest att det ser kladdigt och för mycket ut :) måste köpa en smalare penna!! .. släng upp det du gjort på din blogg vetja! vill se ju!

2011-02-23 @ 22:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0