tidsfördrivskladd från tiden på Vox

Nu känner jag att det är på tiden att jag uppdaterar bloggen med lite kreativitet och inte bara inlägg med en massa text. Jag har varit dålig på att uppdatera pga att det har hänt en massa saker i mitt liv som ni kanske har märkt. Det har varit lite strul med att lägga in bilderna i datorn också, dessutom har jag inte haft något program att redigera dem i. Nu har jag till slut fixat ett gratisprog från internet så jag kan beskära och öka kontraserna lite, så nu får ni lite kladd som jag har gjort under tiden jag suttit på Galleri Vox medan jag höll UNGA-utställningen öppen! (som för övrigt är slut nu)











Jag har även varit på Urkult i Näsåker sen sist. Det var en fantastisk verklighetsflygt för ett tag. Dock så var det sjukt jobbigt att komma hem igen och ta tag i livet. Jag har kunna stanna på Urkult för alltid.

Kommentarer
Postat av: Petra

Snygga teckningar som vanligt Adele! Puss och kram/Petra

2011-08-12 @ 09:24:20
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: Sara

Gillar den orangea, skulle va grym som tatuering^^

2011-08-12 @ 20:02:21
URL: http://hjaerteress.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej!

Jag älskar verkligen bilden längst upp i detta inlägg! Verkligen jättefin :)



//Elin

2011-10-09 @ 10:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0