redo för ugnen

Nu har jag målat alla 4 tallrikar och de är redo för att härdas i ugnen! Jag är lite osäker på om Anders ska köpa dem eller om jag ska sälja dem till någon annan som vill ha, han velar! haha. Men det lutar någ ändå åt att han vill ha dem!

Min min fråga är om någon annan skulle vilja köpa någonting liknande av mig? Jag vill inte tolka den döda responsen som jag fick sist jag frågade som ett nej så jag frågar igen! Hur som helst så kommer jag köpa på mig saker och fixa och greja och lägga upp allt eftersom och kolla om någon är sugen på att köpa någonting då, jag hoppas att ni är! 







När jag ändå höll på så geggade jag lite på en vit tråkig ikea-kopp också.






Idag for Anders till Rom med sin familj och är borta aldeles för länge för mitt eget bästa! hah... Jag hoppas och VET att han kommer ha det awesome! Men jag saknar honom redan trots att det bara var några timmar sen han åkte. Han lovade att köpa med sig någon fin present till mig <3 hih. Och som tur är så kan vi smsa varandra hur mycket vi vill för vi båda har gratis sms till hela världen! Så det kommer nog inte gå någon nöd på mig trots att jag hade sån sjuk seperationsångest när han åkte och redan saknar honom så! Jag tror jag lider av seperationsångest helt seriöst, för när jag var liten så minns jag hur arg jag alltid blev när mina kompisar var tvugna att åka hem varje gång de var och hälsade på för att leka. Vilken jobbig kompis jag måste ha varit.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hittade din sida av en slump för ett tag sen och stannade kvar =) Tycker du har gjort fina saker! Är definitivt intresserad av något till en present till ett par som gifter sig snart. Finns möjlighet att få det skickat till Stockholm?? Är intresserad att se om du har fler saker till salu =) Tycker f.ö. att dina tavlor är fantastiska!

2011-04-25 @ 10:32:18
Postat av: Adele

Åh vad roligt att höra! Självklart går det att skicka saker till Sthlm men då får du stå för frakten också vad den nu skulle hamna på! Det beror på vad det är du ska köpa osv. Vad är det du skulle vilja ge dem då? porslin, tavla eller någonting annat? :)



Du kan även maila mig om du vill! [email protected]

2011-04-25 @ 10:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0