nytt staffli

Jag köpte ett staffli igår, äntligen! Jag har nämnligen aldrig haft något tidigare, eller jag har ett pinn-staffli som jag fick av min syster för ett par år sedan men det är för rangligt.. Sen har jag väl aldrig kännt att jag har haft råd att köpa ett rejält heller, men igår kostade jag på mig! Så idag så inviger jag det genom att fortsätta på en målning som jag började på under tiden jag bodde på Östermalm! 3e lagret på nu och det ska på en hel del mer! Jag har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra med bakgrunden men det visar sig! 

min lilla målarhörna (tavlan innan jag målat idag): 


pga att jag inte har någon superkamera och för att ljuset inte verkar vilja sammarbeta så blev det ingen superbra bild heller, är är iaf en glimt av tavlan! Ni får bättre bilder när jag kommit längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0