nattfotografering

Jag har varit ute och fotat till den nya och sista uppgiften i fotokursen - 5 nattbilder! Som jag sagt tidigare så är jag inge vidare på foto, framför allt inte kameratekniken! Jag laddar upp bilderna ganska små pga att det är ganska dålig kvalitét och skärpa i dem egentligen, men när dom är små så ser de ganska bra ut ändå! Här är det jag har åstakommit:








Jag har även målat klart tomat-fisk-träd-tavlan som är inspirerad av Salvador Dalí-tavlan! Jag har dock alla bilder på det på Paulines kamera, men jag uppdaterar bloggen men lite steg-för-steg bilder när jag fått dem av henne!

Kommentarer
Postat av: petra

Jag tycker att du har fotat kallas bilder!

2011-04-14 @ 15:52:40
Postat av: Linnéa

Vilken cool blogg och vilka fina saker/tavlor och sånt du gör! :O :D

2011-04-15 @ 09:36:05
URL: http://bunshi.blogg.se/
Postat av: Adele

Tack ska ni ha!

2011-04-15 @ 18:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0