hönsnät

Idag började mitt påsklov, gick sista dagen igår som bestod av ett möte om betyg i foto som tog ca: 30 min. Jag fick godkänt i kursen och det uppskattar jag verkligen då jag ett tag hade tänkt hoppa av! Tur att jag inte gjorde det kanske. 

På lovet hade jag tänkt försöka söka jobb ännu mer intensivt, njuta av solen, försöka att inte äta allt för mycket godis (om jag nu får några påskägg dvs.), sitta på balkongen och läsa/lösa korsord, träffa vänner (Ska träffa Leonora imorgon, det ser jag fram emot för det var sjukt längesen sist eftersom hon har flyttat från stan!) Från och med på söndag blir jag ensam hemma med katterna också för då åker Anders till Rom med sin familj, hoppas han får en bra resa och köper med sig någonting fint hem! Han blir borta till fredag veckan efter. 

Idag satt vi upp hönsnät på balkongen som vi har snackat om att vi ska göra länge. Det på grund av att vi ska kunna ha dörren öppen och låta katterna vara där ensamma utan att vara rädda att de hoppar/ramlar ner! Nätet räckte dock inte ända upp till taken så vi ska fylla på med mer så småningom. Än så länge så är det fortfarande ganska hariga då det är en hel del bilar och motorcyklar som far fram och tillbaka på vägen nedanför. (Det är två st trafikskolor precis vid oss). Inte för att jag tror att de skulle få för sig att klättra upp och hoppa ut egentligen, men man vet ju aldrig! Jag vill vara så säker jag bara kan för att ingenting ska hända våra små lejon!


Ceylon på balkongen, han tyckte det var mycket spännande!






Jag har för övrigt tänkt måla och skapa en massa på lovet också såklart! Eller ska försöka iaf, jag har så svårt att faktiskt sätta mig ned och ta mig tid till det, känns som det är så mycket annat som man måste göra hela tiden! Men eftersom jag får 5 "egna" dagar kanske jag hittar någon tid till det med! hoppas! Jag uppdaterar så fort jag gör någonting isf! Ska verkligen försöka att inte trappa av mitt skapande bara för att skolan snart slutar.

btw. så har jag ett nytt projekt på gång! Eller jag har införskaffat material iaf! Det är nämnligen 4 vita plana tallrikar som hade hade tänkt måla på! Som ni kanske ha märkt så har mitt ansiktsperiod övergått till massastreck-period på senaste tiden så det kommer bli någonting sånt! Jag tror att det skulle kunna bli sjukt coolt! Köpte 4 lika dana tallrikar och om de blir bra så är tanken att jag ska sälja dem, och om intresset på att köpa designat porslin av mig blir relativt stort så kommer jag köpa in och skapa mer! kommer ut bilder och priser här på bloggen när jag är igång!

peace

Kommentarer
Postat av: amanda

vad fin header, och katt

2011-04-21 @ 10:24:57
URL: http://iblandipolaroid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0