garbage I

här är lite bilder på min pågående tavla på skolan. Vi skulle plocka skräp utomhus och bygga upp som en liten "värld" för att sedan måla av. Jag har med en CocaCola-pappersmugg, en BigBoy-pappersmugg, en puckoflaska, en snusdosa, en sladd, en bit "avspärrat-pemavakt"-avspärrningsband och 2 julgranskulor (men dom hittade jag på skolan). Än så länge har jag målat på den under två tillfällen/dagar/lektioner, men kommer måla på den 2 dagar till, och när jag är klar så kommer även alla texter på sakerna finnas med! 





Kommentarer
Postat av: petra

Du är otroligt duktig!!! Blir lika imponerad varje gång;) kanske du kan tänka dig att rita upp min tattoo då killen som skulle göra det åt mig har backat ur uppdraget!?(mot betalning) Linda A ringde och vill att vi kommer förbi på galleriet, eller om vi snackar ihop oss och tar en lunch tillsammans alla tre framöver. Kramar till dig tjej! Allt gott/mvh Petra

2011-04-04 @ 16:54:49
Postat av: Adele

Tack så mkt Petra!!

Ja men självklart skulle jag kunna rita upp någonting till dig, vad är det du har tänkt dig? Är det den där fjädern? :)

Ja, jag skulle egentligen till VOX på vernissagen i lördags, men det blev tyvärr inte av. Men jag går gärna dit med dig någonting, skulle vilja se dem nya lokalerna!

KRAM!

2011-04-04 @ 20:10:52
Postat av: petra

Hej hopp! Ja, det är den där påfågelfjädern som ska sitta på min underarm;)Jag lägger 110% på körkortet nu...dubbel lektioner flera gånger i veckan, blir ruinerad;(....men men bara att kämpa på. Vi får höras och planera en träff på Vox samt tattoo;) Kramen

2011-04-05 @ 11:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0