det börjar bli tjatigt


tusch/bläckpenna

Jag påbörjar en massa  såna här bilder med ansiktet i ansikten men är
riktigt dålig på att avsluta dem. Fast denna skulle kunna ses som klar..
Min  vän  Alexandra  var  intresserad av att få den av mig så det får hon
nog också  bara för att jag tycker om henne så mycket! :) hah sötchey.

Hur som helst så satt jag och kludda på denna idag när jag satt på Baritsta
för mig själv. Jag fördrev  tiden  innan  jag  för  första  gången skulle till min
psykolog. Det gick väl sådär för er som  undrar,  grät  och  hade  mig.. Ont
i huvudet nu vill jag lova men det hör väl  till.  Ska  träffa  henne  igen  nästa
vecka... Än så länge kan jag inte säga om det  känns  bra  eller  dåligt  iaf.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är så jädra duktig! Hejja! :D Och tavlan, aww <3

2010-09-14 @ 18:32:47
Postat av: petra

Hej tjej! va fint du tecknar,gillar allt du gör;)

Bra att få träffa en psykolog,alltid jobbigt men det ger något i längden.kramar tänker på dig/Petra

2010-09-14 @ 19:01:36
Postat av: Adele.

Tack Tjejer!



Skulle vi käka nåt snart Petra?

2010-09-14 @ 19:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0