ansiktsmask


Idag köpte jag 4 stycken märkeströjor som egentligen skulle bli strax över 700 på rea (säkert närmare 1500 normalt) för 100kr. En stor (XL) supermysig, brun, stickad tjocktröja med en supermysig krage man kan mysa in sig i, vilket jag för övrigt gör precis nu! En ganska söt, blommig klänning/långt linne, En annan tjocktröja med stor öppning upptill och en hyffsat kort, blommig/prickig "jacktröja" som egentligen inte alls är min stil och som egentligen sjukt ful, eller fulfin om ni frågar mig, jag kommer nog använda den.

Just nu sitter jag med min syperdupermyströja och med ansiktsmask i ansiktet, bjuder på några hemska bilder på det. Man får vara ful när man kletat in hela ansiktet, man ska väl rättare sagt vara ful då till och med!


Bilderna här nedan har ansiktsmasken spruckit på.
(klicka på bilderna för att se den i större format ...)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0