<3

Jag och baby bakade en bärpaj



(nyttig paj för övrigt, utan socker och dinkelmjöl i stället för vete) 


anledningen till det är att: 
jag har sagt upp kontakten med kolhydrater. 
min plan är att gå ner minst 10 kilo.
dvs. tappa de 10 kilo jag av någon anledning lyckats gå upp sen i våras...
inte okej, sjukt stor ångest över det.
men som sagt, planen är att lägga om kosten, på så sätt att jag lägger av med kolhydrater, förmodligen det som kommer bli tuffast. Godis och skit äter jag ändå så sjukt lite så just den biten kommer inte bli något större problem. 
Sen ska jag väl försöka tvinga ut mig själv att gå/springa också. Förmodligen därför jag gått upp, för att jag ätit för mkt kolhydrater i förhållande till hur pass lite jag rör mig. jag är sjukt lat, och börjar bli sjukt stor. eller är väl inte tjock, men för stor för att jag ska trivas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0