hjälpmä!

Jag  sa  ju  att  jag skulle bli bättre på att rita, att jag skulle gå in för det
och  träna  träna  träna! Jag kan ju tala om för er att det inte har gått nå
vidare  alls  faktiskt, jag har inte ritat nåt sen sist först idag! Anledningen
till det är  väl  mest  att  jag  blir  så arg för att jag blir så missnöjd. Men
det enda  jag KAN göra då är att  tvinga  mig  själv  och  fortsätta  träna
ändå, men det är så jäkla svårt, för jag blir på så dåligt humör som sagt.




...
men jag tänkte att jag skulle försöka ta upp det igen, nu när det är nytt år och allt!

Kommentarer
Postat av: jesper!

Jobba på det kommer bli bra ass snabt om du ritar lite varjedag ;D

2010-01-06 @ 01:26:38
Postat av: Stefan

Det är precis som med mig och musik. Man måste acceptera dåliga dagar osv för att få en kontinuerlig träning liksom. det är ju läääätt värt det i slutändan. För mig är du gud redan nu så don't worrie! :D

2010-01-10 @ 18:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0