nytatuerad

Idag var jag hos Moss och tatuerade mig :) såhär blev det!




för er som inte fattar det så kommer den  ju  blekna  massa  sen  och inte glänsa så
mkt  heller.  det  gör  den  bara  nu  när  den är så pass ny! sen var det lite svårt att
knäppa på "bruden" som ni kanske ser, för hon sitter som liksom mitt bak på armen!
sen sista  bilden  är  min  tatuering  på  överarmen  som  bara  har  fått en mildare
coverup.  gjorde  dosan  mörkare  och  satt  eye  of  truth  i  handen  på  honom!  :)

(btw. ansiktet ska såklart skuggas sen också!)

Kommentarer
Postat av: M i c k a

så äckligt jävla snyggt :D

2010-02-17 @ 17:08:37
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0