Barista


Det verkar som att jag har kirrat ny praktikplats,  på  Barista!  Det  känns  typ  awesome,
ska dock bara vara där en månad till att börja men, men iaf! Jag måste bara få tag på
min handläggare och fixa med papper etc. så  kunde  jag  börja  så fort det gick lät det
som! :D Har varit ute efter praktik på olika cafér  förut  men  utan  någon lycka, idag var
lyckan på min sida! (kanske till och med kan leda  till sommarjobb sen?  hoppas!)  hah.
~




btw så köpte jag en ny spargris idag, jag var tvungen för jag blev verkligen kär vid första
ögonkastet <3 hah! varit inne  på att köpa  badrumsmattan  dom  har  också  (lagerhaus)
men jag prioriterade denna när  jag  såg  den, den kommer  användas  väl  iaf,  för  jag
måste spara nu! spara spara  spara  alla  extra pengar som ramlar in så jag har råd med
mina framtidsplaner, dvs. KOMS! heh. jag vill tatuera mig också, och resa,  och leeeva!
~


Jag  kommer  nog  uppdatera med ett nytt inlägg senare idag, har ritat lite mer  och ska
rita lite till, håller på fyller ett A2 med olika saker jag skulle kunna fylla ut min arm med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0