ut med skiten



Jag har börjat måla på denna! Det här är bara en grov grund!  Ville  bara
dela med mig lite av min lite hetsiga inspiration som jag saknat så länge!
På senaste har jag pratat så mkt minnen och barndom på olika  håll både
fina/roliga men även mindre mysiga. Delat andras  hämskheter  och  varit
på föreläsning om våldtäckt så jag har  massa  "ondska"  som jag måste få
ur mig och när jag  såg  den  bild  som  inspirerade mig till den här tavlan
så var jag bara tvungen att börja måla på en gång, och just nu känner jag
mig nästan stressad som sitter och skriver det här på bloggen, jag vill bara
fortsätta till tavlan och gegga  med färger! Så jag gör det nu, återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0