ingipsad - 6 gipsbindor räckte!



Det  tar  sig! :DDD Men jag  har tänkt om lite på  hur  den ska  placeras när den är klar...
Min  första  tanke  var  att den  skulle ha  en  cementfot, som ni ser att jag försöker skapa
på  bilden,  men  grejen  var  att den aldrig ville torka... Jag  vet inte om det var cementen
som  var  för  gammal,  för  dålig  eller  om  det var  jag som  misslyckades totalt med att
blanda  till  den.  hah! men  ah! Hur  som  helst så har j ag som sagt tänkt om :) och min
nya  tanke är att typ skruva fast hela attraktionen  på någon typ av skiva, så det blir som
en  "utstickande"  tavla... jag  vet att det skulle funka eftersom den inte är spec tung, och
pinnen (gardinstången) som  jag  hade  genom hela skiten har jag tagit bort :) Innan jag
bestämmer  mig  helt  så  ska  jag  måla  den, vet inte riktigt hur än! Vet inte om jag har
färger  så  det  räcker  heller, så jag måste förmodligen köpa mer innan jag sätter igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0